петък, 2 май 2014 г.

Ден 1 - Има значение какво вярваш

Днешния стих
"Добрият човек от доброто си съкровище изважда добри неща, а злият човек от злото си съкровище изважда зли неща."
МАТЕЙ 12:35

     През последните две десетилетия имах привилегията да служа на скъпоценни хора от всяка сфера на живота. Имах честта да се срещна с хора от моето събрание и на конференции около света, и да чуя техните истории. За тези, с които не можах да се срещна лично, техните писма и имейли до мен разказаха историите им.
     Истории за освобождение от дългогодишно безспокойствие и депресия. Истории за излизане от затвора на страха. Истории за освобождаване от разрушителни навици и пристрастявания.
    Все пак, за всеки човек, намерил своя пробив, аз знам също мнозина, които все още се борят и днес. Те са вързани от сериозна несигурност, уловени са в капана на всякакви разтройства и са сграбчено от постоянен страх. Опитали са всяко решение, което биха могли да измислят, но продължават отчаяно да драпат с нокти, да бъдат освободени от емоционалния си и физически затвори.
     Как са се освободили тези, които са опитали победата? Защо други продължават да са в капана?
     Отговорът е прост, но могъщ: техните вярвания. Това което вярваш е критически важно.
     Виждаш ли, ако вярваш неправилно ще се бориш с неправилни мисли. Неправилните мисли ще произведат не зравословни емоции, които ще доведат до токсични чувства на вина, срам, осъждане и страх. А тези неправилни чувства в края на краищата ще произведат неправилно поведение, действия и болезнени пристрастявания.
     Неправилното вярване те поставя на пътя на поражението. То те държи в капана и те закарва по-дълбоко и по-дълбоко в парализиращо робство. Правилното вярване от друга страна е изходът от този порочен кръг на поражение. Когато вярваш правилно ще живееш правилно. Правилното вярване винаги води до правилно живеене.
     Днес, започни да вярваш правилно, като избереш да познаваш и да вярваш в могъщите истини на Божието Слово и в любовта Му към теб. Избери да обновяваш ума си с Божиите истини за това, кой наистина си в Христос и за това, колко скъпоценен си за Него. Моля се когато започнеш да се срещаш с личността на Исус, да започнеш да преживяваш твоя пробив и трайна победа!
________________________________________________________________________________

Мисъл за деня
Това, което вярвам има значение. Когато вярвам правилно ще живея правилно.

Молитва за деня
Татко, понеже това, което вярвам толкова важно, помогни ми да обновявам ума си с правилни вярвания, основани на вечните истини от Твоето свято Слово. Вярвам, че сърцето и ума ми са важни за Теб. Отвори очите ми, за да видя Твоята благодат и любов към мен. Изпълни ума ми с добрите мисли, които имаш за мен днес. Доверявам се на Святия Дух да ме води към правилно живеене и победа, докато закотвям мислите и вярванията си в Твоята благодат и Словото Ти. Амин

1 коментар:

  1. Безкрайно благодаря за публикациите ви в интернет пространството!За мен са огромно благословение!:-)

    ОтговорИзтриване